
Det er fedt når det kører for virksomheden, og der bare er gang i salget. Der sendes pakker ud til højre og venstre, og man har et kæmpe lager af papkasser klar, med alt der hører til en forsendelse; indhold til at holde produkterne sikre, som pakkepeanuts, og naturligvis tape til at lukke pakkerne tæt inden forsendelse – men det er faktisk lidt her, at du måske ikke udnytter det fulde potentiale. Du har nemlig muligheden for både at reklamere en lille smule ekstra, men også at give kunden glæden ved, at de nemt kan genkende deres pakke, når de får den. Når vi har bestilt noget, så går vi jo næsten altid og glæder os til at modtage det – og ser vi afsenderens logo på en pakke, så bliver vi jo strakt ramt af den spænding, som har bygget sig op siden bestillingen – og man glæder sig helt til at åbne den.
En mere spændende pakke
Det hele handler nemlig om at sende dine pakker afsted med virksomhedens logo trykt direkte på pakketapen. Du vil faktisk blive overrasket over, hvor meget det giver; både for jer som virksomhed når I pakker dem, men også for kunden, når de modtager dem. Kunden kender jo naturligvis allerede virksomheden, når de bestiller fra jer, men med pakketape med logo kan du garantere, at de ved, hvad de modtager, og at det på samme måde giver pakken et lidt mere personligt touch. Det forvandler den kedelige og anonyme brune papkasse til en pakke fra din virksomhed.
Det handler om at gøre det lidt mere spændende og attraktivt for kunden at vænne tilbage til virksomheden, og hvis deres indtryk og oplevelse bliver lidt bedre af, at pakken bliver mere spændende, så er det nemt sted lige at tilbyde lidt mere, ved blot at bruge pakketape med virksomhedens logo.
Tape har mange formål
Selvom der er tale om pakketape, så kan det jo bruges til mange andre ting end blot at lukke pakker med også. Det kan naturligvis bruges rundt om i virksomhedens lokaler, for at sætte jeres eget præg på tingene, men det kan faktisk også bruges til events, som messer og lignende. Skal man sammensætte en messestand, så kan man jo nemt lige bruge lidt af virksomhedens logo-tape til det, så det hele ser lidt mere personaliseret ud. Og hvis andre til messen lige mangler noget tape? Så får I muligheden for at yde lidt ekstra reklame ved at tilbyde dem tape med jeres logo på.
Disse eksempler er naturligvis småting, som bliver svære at måle på og udnytte til fulde – men det er stadig små ting, hvor man lige kan vinde lidt ekstra; og hvis virksomheden har nogle kreative tænkere, så finder de garanteret muligheder som disse, hvor man kan klemme lidt ekstra markedsføring og opmærksomhed ind i hverdagen, så virksomheden kan opnå en smule mere synlighed for en ekstremt lav pris.